onderhndelen.jpg

9
maart

2020

⟩ Opleiding

Hoe beter communiceren?

Iedereen van ons die met klanten geconfronteerd wordt dient met deze klanten te communiceren, om te weten wat deze klanten willen, wat ze niet willen, hoe ze het zien , … 

De praktijk leert echter dat we onbewust niet altijd op de juiste manier communiceren om te dit doel te bereiken, waardoor we misverstanden hebben , tijdverlies en frustraties.

Klanten gaan misschien ook wel ergens anders informeren. 

In deze opleiding komt u terecht in de wondere wereld van vraag- en luistertechnieken die u rechtstreeks naar uw doel leiden en ervoor zorgen dat u het gesprek blijft leiden. 

Fascinerend ! 

Ook bespreken we de verschillende manieren hoe mensen onbewust optimaal ‘beïnvloed’ kunnen worden.

Deze opleiding zorgt dat u onmiddellijk betere salesresultaten kan behalen en dat uw klanten er een beter gevoel aan overhouden.

Een absolute must voor iedereen die met klanten dient om te gaan, met veel praktijkvoorbeelden en rollenspelen van herkenbare situaties.

 

Lesgever: Eric Van de Voordt

Interesse? Schrijf je snel in, stuur je gegevens door naar info@bcdr.be.

Wanneer: maandag 9 maart van 18u tot 22u

Prijs: € 160,00 excl. BTW

Locatie: Businesscenter De Regio, Olenseweg 375, 2260 Westerlo