download.jpg

11
mei

2020

⟩ Opleiding

Versterken van imago

Versterken van klantgerichtheid en imago van uw bedrijf

De naam zegt het zelf : hoe richt u zich naar uw klant(en)? Zoals u het ziet of zoals de klant het wil zien? 

Klantgericht handelen is een combinatie van empathie, vraag- en luistertechnieken om exact te kunnen aanbieden wat de klant net in gedachten had. Niet eenvoudig! 

Vanzelfsprekend zal u door sterk klantgericht te kunnen handelen ook werken aan het imago van uzelf en uw onderneming.

Maar wat is dat ‘imago’ eigenlijk precies? 

Weet u wat uw imago is en dat van uw bedrijf? 

En wat doet een imago zoal allemaal?

We overlopen op welke vlakken u aan een (nog) positiever imago kan werken en ook wat u zeker dient te vermijden.

Deze opleiding zal u een aantal hefbomen aanleveren om uw klantgerichtheid aan te scherpen en het imago van uw bedrijf te laten excelleren t.o.v. het imago van andere bedrijven.

Voor iedereen die klantentevredenheid belangrijk vindt en een top imago wil uitstralen!

 

Lesgever: Eric Van De Voordt

Interesse? Schrijf je snel in, stuur je gegevens door naar info@bcdr.be

Wanneer: maandag 11 mei van 18u tot 22u

Prijs: € 160,00  excl. BTW

Locatie: Businesscenter De Regio, Olenseweg 375, 2260 Westerlo