download.jpg

27
november

2019

⟩ Opleiding

Klantensegmentering en klantenopvolging

De klant is koning. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is… Moet ik dan als ondernemer voor iedereen iets speciaals gaan doen…?

Neen, zo’n vaart hoeft het niet te lopen.  Segmenteren is duidelijk maken welke waarde je geeft aan jouw verschillende types klanten.  Hoe duidelijker je segmenteert, hoe beter je klant weet wat hij van jou mag verwachten.

Klantgerichtheid en klantentevredenheid worden eens zo gemakkelijk als je goed gesegmenteerd hebt.

Dit gaat je ook helpen in jouw klantenopvolging.  Klanten opvolgen is als supporteren voor jouw favoriete club.  Vergeet niet dat de verkoop niet gedaan is als je het order eenmaal binnen hebt.

Hoe ga je om met al de zaken die vanaf dan nog moeten gebeuren? 

Bepaal jouw juiste segmenten en volg hen efficiënt op en jouw omzet gaat groeien. 

 

Lesgever: Marc Verlinden Sales Met Inzicht

Interesse? Schrijf je snel in, stuur je gegevens door naar info@bcdr.be

Wanneer: woensdag 27 november van 19u tot 22u.

Prijs: €145 excl. BTW

Inclusief: mogelijkheid tot vervolgopleiding op maat

Locatie: Businesscenter De Regio, Olenseweg 375, 2260 Westerlo