goldmember_img2x.jpg

3
februari

2020

⟩ Opleiding

Service Design

Service Design is een proces dat 'design thinking' toepast op zakelijke uitdagingen. Met een strikte focus op de eindgebruiker van het product of dienst. Met Service Design kan je gebruikersproblemen en inzichten ontdekken die eenvoudigweg niet zichtbaar zijn vanuit het perspectief van het bedrijf.

Samen met andere bedrijfsleiders maakt u kennis met de wereld van Service Design. En waarom het een noodzakelijke tool is om je klantbeleving in kaart te brengen.

Tijdens deze avond krijg je de theoretische achtergrond en de kans om customer journey mapping te proberen. Het is een robuust en holistisch hulpmiddel om het verschil te begrijpen tussen de reis van uw klant - van behoefte tot tevredenheid - en de focus van uw bedrijf op de uiteindelijke transactie.

Zet op 3 februari je eerste stappen richting Service Design:

  • 18u30 Aanvang sessie introductie tot Service Design
  • 20u30 Pauze
  • 20u45 Introductie tot Customer Journey Mapping
  • 21u30 Q&A
  • 22u00 Einde sessie

Deze sessie is gericht op ondernemers en bedrijfseigenaars, maar is ook interessant voor functies met betrekking op innovatie, strategie en marketing.

Wat mag u verwachten?

Voorkennis: niet nodig

Taal: Nederlands

Lesmateriaal: Engels

Vooraf inschrijven is verplicht!

Locatie: Businesscenter De Regio, Olenseweg 375, 2260 Westerlo

Schrijf u nu in: https://www.eventbrite.com/e/copy-of-introductie-tot-service-design-leer-in-de-schoenen-van-je-klant-te-staan-tickets-82798678075